Metody płatności

  1. Przelew tradycyjny – w e-mailu potwierdzającym zamówienie Klient otrzymuje dane do przelewu, który można zrealizować w swoim banku przez internet lub na poczcie. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Zamówienie należy opłacić w ciągu 7 dni roboczych, po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.

    Dane do przelewu:
    “Better House” Ewelina Kasińska
    Wojciechówka 6c, 62-800 Wojciechówka
    Nr rachunku: 21 1140 2004 0000 3402 8090 9752

  2. Przelewy24 – bezpieczne, szybkie płatności online – wybierając tę opcję istnieje możliwość płatności przelewem z jednego z banków internetowych, w którym Klient posiada rachunek. Płatność odbywa się z pominięciem naszego sklepu. Cały proces odbywa się pomiędzy komputerem Klienta, a serwisem przelewy24.pl
  3. Karta kredytowa – płatność kartą kredytową w sklepie internetowym odbywa się przy pomocy tej samej karty, co w sklepach stacjonarnych. Wystarczy wybrać model swojej karty oraz wypełnić dane, o które prosi system, aby potwierdzić jej posiadanie. Cała procedura płatności kartą obsługiwana jest przez serwis Przelewy24. Obsługiwane są karty: Visa, Visa Electron, MasterCard oraz podłączone do Apple pay i Google pay
  4. Blik – system płatności mobilnych BLIK to prosty i bezpieczny sposób opłaty zamówienia. Aby dokonać płatności należy wybrać za pośrednictwem mobilnej aplikacji banku sposób płatności „BLIK”, a następnie przepisać wygenerowany kod z aplikacji banku i zapłacić. Podczas finalizacji zamówienia należy potwierdzić transakcję kodem PIN ustawionym do bankowości elektronicznej. Wpłata jest obsługiwana za pomocą serwisu przelewy24.pl.
  5. Płatność przy odbiorze – płatność za zakupiony towar zostanie uregulowana przy dostawie kurierowi. Kurier przyjmuje płatność tylko w gotówce i tylko w PLN.